kaipaako telewell-laitteesi huoltoa?
Onko sinulla tarvetta saada laitteesi asiantuntijalle arvioitavaksi tai huollettavaksi?
- Mikäli laite on hankittu jälleenmyyjältä, myös huolto hoituu jälleenmyyjän kautta.
- Mikäli laite on hankittu Telewell 2.0-verkkokaupasta, huolto hoituu kätevästi meillä.
Mikäli laite on toimitettu takuuhuoltoon aiheettomasti, veloitamme 1h asiantuntijatyötä sekä käsittelymaksun 20 euroa.
Tuotteiden takuu on yleisesti 12 kk ostokuittiin merkitystä ostopäivästä.
ennen huoltoon lähettämistä
kun huoltoa tarvitaan
LAITTEEN PAKKAAMINEN
- Testaa laitetta ensin itse.
- Varmista operaattorilta, että liittymä on kunnossa.
- Testaa laitetta toisilla johdoilla (puhelinjohto, Ethernet-johto, USB-johto jne.)
- Testaa toista modeemia samassa liittymässä.
- Testaa laitetta toisessa liittymässä.
- Ota yhteys Telewell 2.0 tekniseen tukeen: tekninen.tuki@telewell.fi ja lähetä sähköpostilla mahdollisimman tarkat tiedot ongelmasta.
- Kerro mikä on laitteen malli, hankinta-ajankohta ja miten ongelma ilmenee.
Pakkaa laitteen mukaan:
- ostokuitin kopio
- yksityiskohtainen vikaseloste
- vian ilmenemisen ajankohta
- omat yhteystiedot
Jos laitteessa on antenni tai antenneja, irrota ne laitteesta ja pakkaa ne mukaan.
HUOLLON OSOITE
huoltokustannukset
TAKUUAIKA
Telewell 2.0 / Huolto
Valtakatu 5 A 10
11130 RIIHIMÄKI
Postin pakettikorttiin yhteysnumeroksi:
045 231 6055, jotta saamme tiedon saapuvasta lähetyksestä.
Huoltoon lähetettävien laitteiden rahdin maksaa lähettäjä.
Huoltotyöstä laskutetaan tietoliikenteen asiantuntijapalvelun hinta 90 eur + alv toteutuneen työajan mukaisesti. Lisäksi veloitetaan laitteen postituksesta aiheutuvat kustannukset.
Huoltoaika on keskimäärin kaksi työpäivää (+ kuljetus) riippuen vikaselosteesta.
- Takuuaika on 12 kuukautta.
- Takuu kattaa materiaali- ja valmistusvirheet.
- Takuu ei kata ohjelmistovirheitä, bios-päivityksiä eikä ulkopuolisen syyn tai käyttäjän tekemien muutosten aiheuttamia laiteongelmia.