Tuote lisätty koriin
Figure
Siirry kassalle
0 0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä.

Huolto

TeleWell-tuotteet toimitetaan huoltoon ensisijaisesti jälleenmyyjän kautta.
Emme vaihda, emmekä pyydä jälleenmyyjää vaihtamaan laitetta suoraan, vaan testaamme laitteet ensin huollossamme.
Lähettäessänne laitteen/laitteet huoltoon, olette pyytäneet huoltokäsittelyn. Toimivasta laitteesta tai muusta takuuseen kuulumattomasta syystä veloitamme käsittelymaksun 20 euroa + rahtikulut.
 

Huoltoon lähettäminen

 

  1. Miten pitää toimia ennen laitteen huoltoon lähettämistä?
  2. Mistä saa rma-numeron huoltoon tulevalle laitteelle?
  3. Mitä pitää liittää huoltoon lähetettävän laitteen mukaan?
  4. Huolto-osoite
  5. Kuinka huoltoon lähetettävä laite on pakattava?
  1. Kuka maksaa rahdit huoltokäynneistä?
  2. Kuinka pitkä laitteiden huoltoaika on?
  3. Kuinka pitkä takuuaika TeleWell-tuotteilla on?
  4. Huoltotyöveloitukset
  5. Kuinka laitteet testataan huollossa?

Kun olet käynyt läpi ylläolevat kohdat, voit siirtyä seuraavaan vaiheeseen alla olevasta painikkeesta.