Huolto

TeleWell-tuotteet toimitetaan huoltoon ensisijaisesti jälleenmyyjän kautta.

Emme vaihda, emmekä pyydä jälleenmyyjää vaihtamaan laitetta suoraan, vaan testaamme laitteet ensin huollossamme.

Lähettäessänne laitteen/laitteet huoltoon, olette pyytäneet huoltokäsittelyn. Toimivasta laitteesta tai muusta takuuseen kuulumattomasta syystä veloitamme käsittelymaksun 20 euroa + rahtikulut.
 

Huoltoon lähettäminen

1. Miten pitää toimia ennen laitteen huoltoon lähettämistä?

2. Mistä saa rma-numeron huoltoon tulevalle laitteelle?

3. Mitä pitää liittää huoltoon lähetettävän laitteen mukaan?

4. Huolto-osoite

5. Kuinka huoltoon lähetettävä laite on pakattava?

6. Kuka maksaa rahdit huoltokäynneistä?

7. Kuinka pitkä laitteiden huoltoaika on?

8. Kuinka pitkä takuuaika TeleWell-tuotteilla on?

9. Huoltotyöveloitukset

10. Kuinka laitteet testataan huollossa?

Kun olet käynyt läpi ylläolevat kohdat, voit siirtyä seuraavaan vaiheeseen alla olevasta painikkeesta.

Copyright © TeleWell Oy 2019
Tuote lisätty koriin